Wednesday, February 9, 2011

PROJEK WATAK CHIBI

Salam, rasenye dah lame aku berseni atas sebab-sebab tertentu. Jadi kali ni aku sudah kembali dengan banyak projek, antaranya Projek Watak Chibi ataupun kiut. Projek ini dilakukan untuk menghargai sokongan dan dorongan kawan-kawanku terhadap perjuangan aku dalam bidang seni ini. Lakaran yang dilakukan berdasarkan gambar dan rekaan sendiri yang menepati piawaian bentuk muka kawan-kawanku. Lepas itu, salah seorang kawanku bercadang untuk aku mengembangkan bakat aku dengan lebih luas seperti membuat t-shirt dan slip-on shoe corak sendiri. Kini aku dah buat beberapa design t-shirt sambil mempromosikan
blog ini. Insyaallah, dalam beberapa bulan lagi baju itu akan diprintkan dan aku akan promotekan dalam blog ini. Sesiapa yang berminat boleh la hubungi aku. Kepada kawan-kawan yang telah menyokong selama ini walaupun dari belakang, terima kasih aku ucapkan.

Kepada yang berminat untuk memiliki gambar kartun sendiri seperti diatas, berkomunikasilah aku melalui FB, telefon dan lain-lain

2 comments:

  1. hahahahahaaaa... yg aku xmngikut spesifikasi pun..hahaha

    ReplyDelete
  2. mangat bace...hok mu aku desg sendiri la ngok..hahhaa

    ReplyDelete