Wednesday, March 2, 2011

McDonalds Event - Futsal



Tanggal 27 Februari 2011, McD telah mengadakan event futsal yang melibatkan semua krew.
4 kumpulan telah dibahagikan iaitu, Stronger, Faster, Harder dan Smarter.
aku berada didalam kumpulan Smarter yang disertai oleh Shahrul, Jimie, Zul, Zaid, Linda dan Aida.
Best jugak la walaupun aku tak sempat balik ke rumah untuk bersiap sebab balik kerja jer terus main.
Tapi yang tidak disangka kumpula aku telah memenangi tempat pertama dalam event ni disebabkan
perngorbanan Zul a.k.a. Goal Keeper Sedap telah menerima tembakan padu daripada Amran Saizo tepat
pada 'senjatanya'

aku dan kak Linda
team aku


jejaka smart dari team Smarter..

Selepas bermain kitaorang pergi picnic kat Waterfront Pulau Kambing. Ade la sesi makan-makan, ambik
gambar, bermain kat taman permainan dan pembahagian hadiah..


siap-siap

the power of 1 for number 1

       
mentekedarah time!
Tak lupa juga pada hari itu juga adalah birthday Aida dimana dia telah 'dimandi' teruk pada malam itu.
Ni memang tradisi turun temurun dimana insyaallah aku dan Iwan yang berkongsi birthday bakal
menerimanya juga.



No comments:

Post a Comment