Tuesday, March 22, 2011

TERIMA KASIH GADIS DOMO!

Sejak dua menjak ni aku dah jarang berkarya sebab sibuk dengan tugas harian.
ramai la jugak yang tertanya-tanya kemanakah menghilangnya Syamil?
aku tak menghilang sebenarnye cume mendiamkan diri buat masa dan ketika ini.
time aku free hari tu ade la aku main facebook sikit-sikit.biasa jer.
notification tak la banyak mana. pastu aku tiba-tiba teringatkan kawan sekolah
rendah aku dulu. Aimi Shamili namanya. Aku pon dah takder kerja lalu postkan
gambar paper toy Domo-kun kat wall dia.Domo ni nama patung yang terkenal kat Jepun.
dia ni memang minat giler la kat Domo ni sama macam aku sebab aku suke tengok
kartun Domo mase kecik-kecik dulu. Jadi kiteorang berkongsi la minat sama kat
laman sesawang tu. malam tu aku kebosanan, blog pon lame tak publish post baru.
jadi gadis domo ni telah berikan aku inspirasi untuk artwork dan post yang baru sekali gus!
wahai gadis domo, terimalah lukisan ini,
sori yer, gmbar ni takder shading..haha

No comments:

Post a Comment