Thursday, January 5, 2012

zaman dahulu kala.. (part 1)

Pada suatu hari yang indah, burung-burung pun berkicauan selalu.
Aku tengah guling-guling atas katil sambil dengar lagu. Tiba-tiba,
aku teringat la waktu aku kecik-kecik dulu. Banyak buat hal, buas
kadang-kadang baik, tak tentu pasal dan banyak lagi. Ape yang best
adalah fenomena mainan. Fenomena pertame adalah keter dash!

                                    KETER DASH!!!!























Keter dash dipanggil sebab anime pasal keter ni bernama Dash Yankuro,
jadi nama keter ni diambil sempena nama hero anime tu Dash dan jadilah
keter dash! Mase kecik-kecik dulu harga sebijik keter dalam RM10 dan
kena pasang sendiri jadi ayah aku lah jadi mangsa aku dan abang aku.
Keter ni xleh kontrol jadi kena main kat litar jadi ayah aku dah buatkan
litar khas kat belakang rumah. Fenomena kedua adalah...

                              DIGIMON!!

















Digimon ni sejenis pet toy yang kite kene jaga binatang kat dalam tu
sampai besar. Binatang ape? digimon lah,ade agumon, gabumon,
patamon dan banyak mon lagi lah! ade yang bentuk denesor, tikus,
burung dan macam taik pun ade. Kite juga kena beri makan, vitamin,
latih binatang tu sampai la diorang boleh berlawan. Camner nak lawan?
zaman dulu-dulu takder lagi la inra-red, bluetooth atau ad-hoc jadi kite
kene gabungkan 2 benda alah ni yang ade besi kat atas dan battle sampai
mampus. Oh lupe lak, binatang ni juge boleh buang air besar jadi kite kene
la basuh taik-taik diorang sebelum diorang stress dan pasal taik digimon
ni la buat mak aku ketawa sampai lupe daratan.haha

No comments:

Post a Comment