Thursday, January 27, 2011

Akibat lame x update

perghh..lame betul aku x update blog busuk aku ni..
biasela orang mude kan, mesti sibuk dengan tugasan2 harian...
aku ni bukan la nak mintak simpati ke mende...tp tahun ni aku ade la buat
kira-kira dan aku dapati duit untuk aku bayar banyak mende ni x cukup dengan ape yang ape yang aku ade..
jadi aku buat penyelasaian untuk kerja kat Mc Donald Paya Bunga...
jadi sekarang ni aku dah 2 kali ganda sibuk dari biase..
jadi sori yer kawan2 kalu aku x sempat nak lepak dgn korang ke..
tp aku buat banyak kawan baru kat sane termasuk dengan manager sekali aku tibai jadi kawan..

mcm Shakir, aku panggil dye ni K atau pon Kazami..aku paling ngam dgn dye ni sebab dye ni pon
minat kamen rider mcm aku..hahaha...

pastu Amran, aku suke dengan stail dye ni..smart tapi dlm pade mase yang same bergaye..dye ni banyak tolong aku sebab dye ni crew paling lame kat sini..dah 3 tahun dah kije..

pastu Faizal @ Peja..aku rase dye la crew lelakki paling matang aku tgok..dye berperanan sbgai abang kat situ..lepas dye nampak aku dengan adik aku hari tu...terus jadi 2 kali lebih baik dengan aku..hahhaa

citer pasal Noriah plak..aku anggap senior la walaupon same umur, dye ni agak nganyinng sikit..suke salah kan aku tp dalam niat nak berkawan dengan aku...aku suke la dgn care dye tu..agak same dgn aku walaupon sumer crew kat situ x tau lagi pasal perangai sebenar aku..hahhaa

ok la pasal Bie plak..budak 2 tahun muda dari aku, lepasan SPM..masuk kerje sama tarikh dgn aku..comel gak dye..tp aku ni x der can la nak ngorat die...

ermm..pasal Lisa plak..dye kawan baik kepade partner Blog aku ni Husna...dye ni agak kasar ni..sikit2 angkat tande 'Rock on'..haha...

Setakat ni ramai yang tak tahu perangai dan kebolehan sebenar aku lagi..aku masih lagi dalam Silent Form untuk menimba ilmu sambil berkerja dan pade mase yang same hormat pade senior2 aku tu..
Prosperity Burger..2 kali seminggu aku makan mende ni..makin nik la badan aku lepas ni..

No comments:

Post a Comment