Wednesday, September 15, 2010

ketika aku kecil

Camner agaknye aku melukis dgn agak bagus? Mase aku kecik dulu-dulu aku suke sangat tengok citer kartun jadi oleh sebab minat sangat sampai nak lukis katun yang aku tengok tu. Mase aku kecik dulu, abang aku ar jadi idola aku coz dia expert gak ar dlm bab lukis-lukis ni.. Bile umur aku 6 tahun aku sekolah tadika n bakat aku x menyerlah mane lagi. Mase tu aku suke lukis bangunan yang xder pespektif lansung.. Memori indah mase tadika adalah mase aku nak balik tadika n naik basikal, aku bawak beskal tu laju sangat dan pintas lori pasir besar. Bangge betul aku bile lepas pintas lori tu sampai jer akukat rumah, aku terus lu aksi-aksi aku pintas lori tu n citer kat family aku… Bile teringat balik lahai bodohnyer aku..’’knape la aku pintas lori besar tu? Knape aku duk banggekan aksi-aksi bengong tu sampai siap lukis lagi?’’ hahahahaha..

No comments:

Post a Comment