Saturday, March 10, 2012

my sad story

berikutan daripada post 'when bestfriend became stranger', aku mengambil keputusan
untuk berkawan semula dengan dia. ye la susah nak cari kawan yang satu kepala ni. so
aku hantar sms, dia tak reply, aku hantar PM kat facebook, dia tak balas, aku cuba
add friend balik walaupun aku malu tapi aku cuba tapi dia still tak approve. last-last
dia ada post la somethinng kat wall kawan aku. aku memberanikan diri tegur dia, tapi
yang ni terjadi...







































lambang kanta pembesar tu menunjukkan respon dia pade aku.
ayat  pedas darinya

" HOOO, MLS DH NK KAWANG., NI AK KABO R NIII..
BEREH? "

hatiku hancur bila bace ayat tu.sudahlah. aku pun jenis yang suka memaksa orang
jadi aku hanya mampu membalas..

" K, FINE "

aku buat langkah terakhir dgn block akaun facebooknya. segalanya tamat di situ.
satu tali persahabatan telah putus dan mungkin tidak akan tercantum semula.

Terima Kasih kerana telah berkawan dengan aku.

Terima Kasih kerana telah berkongsi gelak ketawa dan suka duka bersamaku.

Terima Kasih kerana telah memberi aku satu pengalaman baru

Terima Kasih atas segalanya.



yang ikhlas, bekas teman baik anda

No comments:

Post a Comment