Friday, April 8, 2011

Rabbit

Rabbit~

Suatu hari yang indah,aku keje macam biase.
Posisi aku sangat best iaitu Runner.
Tambah lagi keje dengan Helmi, co-crew yang sewel.
Tiba-tiba aku dipaksa pakai telinga arnab yang berwarna PINK!
Semuanya Kak Na yang punyer pasal, manager yang paling bising.
Ni la kali pertama dalam hidupku yang indah ini kene pakai
head gear berwarna pink.Rase macam tercalar maruah dan daulat.
Pastu Helmi pulak buat hal.Paksa aku ambik order dengan telinga camtu.
Ramai yang puji aku dan ade jugak yang tanya camni

"Ade event ke pakai camni?" aku pon balas "selamat hari arnab sedunia"

dan ade jugak yang tanya camni

"Uniform baru ke?" aku dengan selamba balas " taklah, kene paksa"

Ni antara bukti-bukti gambar aku tengah 'gembira' sambil
 pakai telinga arnab tu.



Crew Counter- Aku, Helmi, Alina dan Syafiyyah

2 comments: